Se enkelt indlæg
Gammel 07-07-2018, 12:15   #430
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Lørdag d 7 juli 2018.

ANSØGNING og KLAGE over ULOVLIG SAGBEHANDLING 'Flere skal med' jf STAR.





Tekst:
Lørdag d 7 juli 2018

Til
Jobcenter København JKI
Lærkevej 18, 2400 København NV
Mail: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]
E-boks: https://post.borger.dk/?logon=borger...ubjectid=38375

ATT.
Jobcenterchef Maria Bødker Boje
Administrativ koordinator Casper Niebuhr
Faglig koordinator Mirza Tabakovic

Att.:
Statsminister Lars Løkke Rasmussen
Justitsminister Søren Pape Poulsen
Beskæftigelsesminister Troels Lund Poulsen
Beskæftigelsesborgmester Cecilia Lonning-Skovgaard.
Jens Rohde "retssikkerhedsordfører" ex-medlem af EU-parlamentet for Radikale Venstre
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Cc.: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Journalnummer: 060564-xxxx


Jeg er lige blevet bekendt med følgende ordning 'Flere skal med'.

Flere skal med - Afklaring og bedre hjælp til kontanthjælpsmodtagere på langvarig offentlig forsørgelse
FL § 17.46.64.10

"Formålet med puljen er at understøtte, at flest mulige borgere i puljens målgruppe opnår hel eller delvis fodfæste på arbejdsmarkedet i form af ordinære timer."

"Mere end 27.000 borgere i Danmark har været i kontanthjælpssystemet i fem år eller længere. Mange af dem har ikke modtaget en aktiv indsats i flere år. Kontanthjælp er og skal være en midlertidig ydelse. Det er derfor ikke meningen, at så mange personer tilbringer flere år i kontanthjælpssystemet."

"Midlerne til puljen er afsat på finanslovens § 17.46.64.10."

"Målgruppen for puljen er aktivitetsparate modtagere af kontanthjælp i de deltagende kommuner, som har været mindst 5 år i kontanthjælpssystemet"


KLAGE over ULOVLIG SAGSBEHANDLING...

Jeg vil her klage over at jeg ikke er blevet tilbudt denne ordning 'Flere skal med', da jeg klart ligger i målgruppen.

Jeg har været på kontanthjælp siden 15 april 2012.

Jeg er ligeledes heller ikke blevet vejledt ( = ULOVLIGT) om at denne ordning eksisterer og at jeg klart er i målgruppen.

Lovgrundlag:
Kommunens vejledningspligt Forvaltningsloven § 7 og Retssikkerhedsloven § 5

Det er direkte inkompetent og igen et åbenlyst eksempel på at God forvaltningsskik jf ombudsmanden mm ikke
overholdes ( = ULOVLIGT), at jeg ikke er blevet tilbudt denne ordning, fordi de ansvarlige chefer med
Jobcenterchef Maria Bødker Boje i spidsen på Lærkevej eneste formål er at fastholde mig i kontanthjælpssystemet,
så de kan overholde de økonomiske 'måltal' de har fået pålagt af Direktionen i BIF nu med direktør Michael Baunsgaard Schreiber i spidsen.

Her vil jeg bede om en skriftligt begrundet afgørelse incl. en klagevejledning
jf Forvaltningsloven §§ 22-25 LBK nr 433 af 22/04/2014 Gældende.

OBS.: Er også sendt via e-Boks (vedhæftet) og er derfor lovligt gyldig mht underskrift med Nem-ID.


ANSØGNING om at jeg STRAKS bliver tilknyttet 'Flere skal med'.

Jeg vil her kræve, at jeg straks bliver tilknyttet ordningen 'Flere skal med'.

Og det med en af de ca 10 faguddannede socialrådgivere der er tilknyttet ordningen 'Flere skal med' nede på Lærkevej,
ud af de ca 80 ufaglærte SB der er tilknyttet ordningen.

Her vil jeg ligeledes bede om en skriftligt begrundet afgørelse incl. en klagevejledning
jf Forvaltningsloven §§ 22-25 LBK nr 433 af 22/04/2014 Gældende.

OBS.: Er også sendt via e-Boks (vedhæftet) og er derfor lovligt gyldig mht underskrift med Nem-ID.

Mvh ...
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat