Se enkelt indlæg
Gammel 10-05-2019, 06:16   #29
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Det fungerer en smule bedre men jeg er stadig ikke sikker på at have forstået det korrekt, det er lidt forvirrende formuleret.

Med risiko for at jeg har misforstået noget så tænker jeg mere noget i denne stil:

Jeg har både ved dette møde og ved tidligere møder givet udtryk for undren over at sagsbehandleren ikke finder det nødvendigt at bestille en ny psykiater udtalelse.
Ved tidligere møder fik jeg det begrundet med at det ikke er relevant da jeg ikke er i et forløb hos en psykiater, ved dette møde fik jeg det begrundet med at den er for dyr at rekvirere.

Jeg undrede mig nemlig over at min nuværende sagsbehandler ikke finder det nødvendigt at indhente en ny udtalelse når min tidligere sagsbehandler dengang fortalte mig, at en psykiater udtalelse er nødvendig når der er tale om en psykisk sygdom og dengang i 2014 og 2015 fandt det nødvendigt at indhente en udtalelse fra en psykiater også selvom jeg heller ikke dengang var i et forløb.

Og så opdagede jeg lige at afsnittet Jeg svarede at når kommunen.... indeholder to mystiske firkanter lige inden ordet SB.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat