Se enkelt indlæg
Gammel 28-04-2010, 22:49   #25
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Linuzmor Se meddelelser
Jamen jeg har IKKE godkendt den Ressourceprofil jo, jeg har jo netop klaget over at der ikke var nye oplysninger nok. Hun stoppede jo lige efter hun havde sendt den til mig, herfra gik det hele galt. Hun fortalte mig godt nok at det nok ville svært at få igennem, fordi jeg ikke er arbejdsprøvet og dengang tænkte jeg at, hun vel gør hvad hun kan for mig.....

Nej er ikke i fagforening mere desværre, måtte lade dem udmelde mig da jeg ikke havde penge til afdrag.

Jeg forstår ikke det med at jeg instillet til afslag?

Endelig, så ja, der noget galt med kommunikationen med min sagsbehandler, for der er ingen! Hun reagerer ikke på det her og ej heller på min sag om huslejerestance, selvom jeg godt ved det ikke er hendes "skuffe"

Puha jeg kan forstå at jeg står ret skidt og så må jeg jo "bare" på kontant hjælp som den forhenværende hele tiden sagde jeg ville komme.
Jo, men nu taler jeg så ikke lige om ressourceprofilen, men om §17 på det foreliggende, og fortæller hvorfor hun ikke kan få den nyeste erklæring til din ressourceprofil.

NÅR du på et tidspunkt får din ressourceprofil til partshøring, så vil du kunne læse under ''konklusion'' at hun indstiller dig til afslag.

Hun indstiller dig til afslag fordi der ikke er nye oplysninger i din sag (vurderingen er på ældre papirer) - samt, formoder jeg, at der ikke foreligger en arbejdsprøvning MAX 6 måneder gammel blandt papirerne. For der SKAL være en arbejdsprøvning. Alene dét at den mangler er grund nok til afslag.

Så når du får afslaget sort på hvidt senere, så vil du kunne læse hvorfor det blev et afslag...

Jeg tænker bare lidt, det er jo lidt lige meget med at klage over der ikke er nye oplysninger nok, når de IKKE må hente nye oplysninger....!!!?

Sidst redigeret af Ninja; 28-04-2010 kl. 22:52.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat