Se enkelt indlæg
Gammel 02-07-2012, 00:37   #11
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
ENig jeg synes den rammer fleksjobbere urimelig hårdt...jeg var på det flere år inden min ulykke..og synes det var ALLETIDERS ordning..man følte ma´n ku bidrage lidt og blev behandlet fair,,
men nu....hvem vil f,eks ansætte en fleksjobber på bare 5 timer og endnu være 2 timer...det tror jeg desværre ikke ret mange vil.og nu blir det også dyrere for arbejdsgiveren,hvis jeg ikke har læst forkert..det ka regeringen godt glemme
og det er en hetz mod fleksjobbere..opfølgninsmøder hver 3 mdr som ledig,jobnet osv,,
og lønnedgang..så siger mette frederiksen - AT DET ER FAIR AT GÅ LIDT NED I LØN.....hallo vil hun måske selv gøre det..hun mente en fleksjobber tjente rigeligt,men det er jo kun 3 procent...hun tjener da selv godt og burde gå i front og vise sig som et godt eks og sige - fint jeg UNDVÆRER 1o procent af min løn..men næh nej
det virker mere som en spareøvelse og som om kommunerne skal tildeles mere arb,,i alt det KONTROL.....
det er uhyggeligt..de skulle selv prøve at ligge ned..men læger,psykiatere og psykologer får tralvt fremover med alle dem de skal til at samle op pga stress og depresioner i alle de her forløb og kontrol
de skulle følge en fleksjobber fra nu til fleksjobberen gik på pension - alla årgang nul - for at få et reelt billede af hvad der foregår.
det er jo mennesker og ikke tal.
jeg føler virkelig med alle jer derude der skal i alt det her

stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat