Se enkelt indlæg
Gammel 29-12-2011, 11:50   #15
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Hej igen Sniffe.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Sniffe Se meddelelser
Hej igen kio
Det ser rigtig godt ud.
Du har jo sat dig ind i en del ting.
Prøver efter bedste evne. Du ved "ingen er forpligtet ud over egne evner " hehe

Citat:
Oprindeligt indsendt af Sniffe Se meddelelser
Det er fint at du tager til din A-kasse, og får en snak med med. Måske de kan hjælpe dig med at skrive en anke, eller i hvert fald, hvad du skal lægge vægt på i anken.
Du kan se i mit svar til Ricky, hvad de sagde nede i A.kassen til mig.

Hun sagde også, efter at have læst brevet, at hun intet kender til de love, § og bekendtgørelser som bruges i Jobcenter Kbh Baldersgade og iøvrigt undrer sig over den formulering de har brugt.

Jeg anker selvfølgelig, nu skal jeg bare finde ud af hvordan, så jeg ikke mister nogle penge. Jeg må ikke raskmelde mig siger Ricky, hvad skal man så gøre ?

Har du venligst også et råd her ?

Citat:
Oprindeligt indsendt af Sniffe Se meddelelser
Jobcenter må ikke overlade, at lave en arbejdsevnevurdering/ressourceprofil til anden aktør. (som sådan) I dit tilfælde her, er din læge en anden aktør. Dvs. en form for samarbejdspartner.
Personligt tror jeg ikke de har ringet til din læge, det kan bare virke sådan, når de udtrykker sig på den måde, som de gør.
Men din læge har lavet denne statusattest, og det er på den måde, de jo har samarbejde med lægen på. Og husk lige, det har du også. Således har i nu en fælles samarbejdspartner. Fint nok.

Mit råd: Kom i gang med den anke. Du har ikke noget at miste. Husk lige de deadlines der er sat. Hold kontakt med os på K10, vi vil gerne hjælpe.

Læs om arbejdsevnemedtoden og vejledningen til sygedagpengeloven.
Go´ arbejdslyst.
Mvh Kim
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat