Se enkelt indlæg
Gammel 26-04-2015, 17:24   #4
Ignoranten
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 25-04 2015
Indlæg: 10
Styrke: 10
Ignoranten er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Du kan i al fald altid melde ud, at du er positiv indstillet men at din økonomi ikke giver dig mulighed for selv at betale.

Så er bolden i al fald spillet over på kommunens halvdel.
Tak for svaret.

Problemet er bare, at min sagsbehandler har oplyst mig om, at kommunen aldrig betaler for psykologbehandling og altså heller ikke i dette tilfælde.

Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Er helt enig, for så står du netop ikke i vejen for behandling
men at din økonomi ikke tillader den videre behandling

så bliver kommunen nødt til at gribe ind i forbindelse med betaling af behandlingen
hvis de altså ikke mener de kan lave en indstilling før denne behandling er gennemført
for ud fra dette som du skriver
Afslutningsvis vil jeg anføre, at min sagsbehandler hos kommunen har anbefalet mig at deltage i det foreslåede behandlingsforløb, da hun mener, at alle muligheder skal være udtømte, inden der kan bevilges fleksjob.

så må din sagsbehandler finde en økonomisk udvej


for alle behandlingsmuligheder skal netop være udtømte, før der kan tildeles noget omkring fleksjob
Tak for svaret.

Som jeg skrev til Stampe, er problemet, at kommunen aldrig betaler for psykologbehandling.

Desuden er jeg i den situation, at der er tale om et fastholdelsesfleksjob, hvor jeg af min nuværende arbejdsgiver er blevet varslet på nedsat (halv tid) fra 1. juli, idet beskæftigelse af dette omfang er hvad mit funktionsniveau rækker til.

Foreligger der ikke endelig afklaring om visitation til fleksjob inden denne dato, fortaber jeg retten hertil, understøttelse og falder samtidigt ud af efterlønsordningen, såfremt jeg accepterer den nedsatte arbejdstid.

Det skal oplyses, at det er et arbejde, hvor jeg trives godt, og jeg har ikke lyst og tilstrækkelige ressourcer til at skulle ud i et nyt ansættelsesforhold, med det det indebærer.

Så ret beset er jeg i lidt af et dilemma.
Ignoranten er ikke logget ind   Besvar med citat