Se enkelt indlæg
Gammel 03-06-2012, 21:07   #28
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Ja, jeg agter også at føre kampen ovre på 180 grader.dk. Og at de ikke har lyst til at se at der er andre legale holdninger end deres egen menneskefjendske har jeg da også allerede fået håndfast bevis på. En kalder mig bror **** og en anden mener at jeg ikke længere kan hedde mit efternavn når jeg har den holdning (jeg hedder Nobel til efternavn). LOOL
Når det kommer fra sådanne mennesker synes jeg faktisk at det svarer til at få ridderkorset fra et ordentligt humant samfundssystem, så jeg bliver bare glad og stolt og får endnu mere kampgejst.
Det må vel også et eller andet sted krepere dem at jeg søger at argumentere sagligt i mit svar, frem for at gå ind på deres metoder og nedværdige mig selv til et sådant sprogbrug.

Mit mål med at kopiere artiklen her ind var også bare at vise jer at kampen fortsætter ufortrødent.

Keep up the spirits. The soldiers are still fighting for you.

Viper

PS. Jeg har det på samme måde som dig Stribe. Jeg har også måttet revidere kraftigt på min opfattelse om nogle mennesker jeg har haft kontakt med. Selv om jeg troede jeg havde mødt virkelig ondskab da jeg var i Bosnien i 95, må jeg jo konstatere at en lige så stor ondskab, overlagt eller ikke, eksisterer her hjemme i lille "sikre" Danmark.
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)

Sidst redigeret af Viper; 03-06-2012 kl. 21:18.
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat