Se enkelt indlæg
Gammel 11-04-2012, 16:32   #8
Mariepigen
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2006
Lokation: Sjælland
Alder: 49
Indlæg: 205
Styrke: 18
Mariepigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
Jeg har (surprise!) engang drevet en ansat på borgerservice/boligsikringsafdelingen til nær-vanvid, ved at efterspørge præcis det samme som du

Jeg ville ikke fanges i en fælde, hvor jeg tog liiige 2.kr. for meget i timen for en opgave, pludselig havde tjent 'for meget' og dermed mistede en stor luns boligsikring - og jeg insisterede på, at der da for dælen MÅTTE være en slags 'hop'/krone-intervaller de beregnede efter - akkurat som du efterlyser.

Da hun nægtede og insisterede på at være besværlig, startede jeg pædagogisk (støt de svage - ikke sandt?) med at spørge på beløb med kun 100 kr.'s mellemrum.
(-og skrev lige ned på en seddel til mig selv.)

Og da hun havde svaret 9-10 gange i træk, følte hun sig med garanti en del dummere end mig .....
Ha ha hvor er det fantastisk Tror sådan set også min borgerservice var ret trætte af mig, og jeg gav selvfølgelig egentligt op for hurtigt, men hvad faen skal man gøre når man bare ikke får svar. Hvad endte det så med i din situation?

Og har du fundet ud af hvordan du selv regner beløbet ud, og dermed også kan forudsige hvor "grænsen" går?
Mariepigen er ikke logget ind   Besvar med citat