Se enkelt indlæg
Gammel 16-02-2015, 11:06   #16
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
der er forskel på om det er en alm..smerteklinik eller en tværfaglig smerteklinik-...men fordi det offentlig har taget sig sammen bliver alle i dag i vores område henvist til den offentlige inden for ventetids garanti..her hvor jeg bor.
og om det er privat el.offentligt. men det er forskellig fra område til område.

jeg gik på en tværfaglig - da min sag kørte. og ja de kan hjælpe på mange måder - også mere end kun piller. da de har forskellige tilknyttet...

i dag går jeg kun på alm smerteklinik. hvor der kun er en smertelæge og 1 sygeplejeske..som er en privat. og før var tværfaglig ( Haderslev ) i dag er det Give folk kommer til
siger kun det her fordi hun skal ha i baghovedet der er forskellige former for smerteklinik..en med psykologer . socialrådgivere - fyseteraputer osv tilknyttet...det er der de fleste kommer hen i et forløb. Da de hjælper med en helt masse

lægen skriver en henvisning som gælder til en vis tid. tror det er 10 besøg ved mig..

ingen kan tvinge din veninde til at tage piller - men de vil nok sige alle muligheder ikke er afprøvet hvis hun ikke prøver

håber snart hun får " fred" og hvor er det guld med en veninde som dig
stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat