Se enkelt indlæg
Gammel 28-06-2019, 11:33   #519
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Der er Ingen Retssikkerhed!

Mit Erstatningskrav imod Københavns Kommune på 220.752,00 kr.

28.06.2019 Update

18.06.2019. Modtagelse af stævning.
Kommunen ved DLA Piper Denmark Advokatpartnerselskab repræsenteret ved Veronica Wolthers-Petersen ville ikke modtage stævningen.
Byretten har nu leveret den.

Note:
En taktik de bruger bevist for at trække tiden ud.

02.07.2019 Deadline på indlevering af 'Svarfrist' fra Veronica Wolthers-Petersen.
Hvis Veronica Wolthers-Petersen ikke indlevere et 'Svarfrist' med en 'påstand', som skal 'begrundes' på domstolenes sagsportal minretssag.dk. inden d 02.07.2019, afsiger retten dom efter påstanden i stævningen og træffer afgørelse om sagens omkostninger.

Note:
Her kan Veronica Wolthers-Petersen så anmode om udsættelse.
I hvor lang tid hun så kan det er uvist, da der ikke er lovhjemmel derom.
Her er det Byretten der 'vurdere og skønner' og suverænt beslutter dette.



Note:
Jeg ansøgte via eBoks og mail mandag d 17 juni 2019 om aktindsigt jf Offentlighedsloven § 21 stk. 3 på Veronica Wolthers-Petersen.

Svarfrist på denne aktindsigt er 10 hverdage eller 7 arbejdsdag jf Forvaltningsloven §16 stk. 2.

https://www.retsinformation.dk/forms...id=161411#Kap4

" § 16. Afgørelsen af, om en anmodning om aktindsigt skal imødekommes, træffes af den myndighed, der i øvrigt har afgørelsen af den pågældende sag.

Stk. 2. Vedkommende myndighed m.v. afgør snarest, om partens anmodning om aktindsigt kan imødekommes. En anmodning om aktindsigt skal færdigbehandles inden 7 arbejdsdage efter modtagelsen, medmindre dette på grund af f.eks. sagens omfang eller kompleksitet undtagelsesvis ikke er muligt. Den aktindsigtssøgende skal i givet fald underrettes om grunden til fristoverskridelsen og om, hvornår anmodningen kan forventes færdigbehandlet."

Det er i dag fredag d 28 juni 2019, dvs 9 arbejdsdage efter og jeg har stadig intet hørt.
Igen en bevist ulovlighed.




Hvem stilles til ansvar ? (ingen)
Hvem kan man klage til ? (kommunen, borgmesteren, Tilsynet 'i Ankestyrelsen', Ombudsmanden og politikerne inde på Christiansborg)
Hjælper det at klage ? (næe, de er skam ligeglade)
Vil jeg klage over dette? (selvfølgelig)

Igen et bevis på at der ingen retssikkerhed er og at ingen stilles til ansvar.

Sagen kan følges her: http://erstatning.simplesite.com/
.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat