Se enkelt indlæg
Gammel 17-10-2007, 18:30   #9
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Stella , desværre var ham den første sagsbehandler jo et smøl på flere områder. Så jeg har aldrig fået et brev fra ham hvori det står, men min nuværende sagsbehandler har læst op fra min sagsmappe, hvori den første sagsbehandler har skrevet et papir hvor han direkte skriver, at jeg er bevilget fleksjob, da mine psykiske problemer er så store at jeg ikke vil kunne varetage et normalt arbejde.

Jeg tror imorgen, at jeg vil søge om aktindsigt så jeg kan få kopier af alle mine papirer, for lige nu har jeg jo ikke noget bevis på noget som helst.

Jeg startede ud på sygedagpenge i den første kommune, og han satte mig så derefter over på ledighedsydelse hvor han samtidig har skrevet til sagsmappen, at han har godkendt mig til fleks.

Men kan kommunerne ikke ændre sådan en godkendelse, hvis godkendelsen er helt tilbage fra midten af 2004? Og jeg jo så i mellemtiden har skiftet kommune? Eller??

Jeg synes bare heller ikke det kan være rigtigt, at jeg skal bøde for, at min første sagsbehandler måske ikke har gjort tingene helt efter bogen. Det anede jeg jo absolut intet om, har ikke haft så meget forstand på alt dette der.

Har desværre ikke nogen advokat indover, det har jeg ikke råd til overhovedet, ellers havde jeg henvendt mig til en for lang tid siden som kunne hjælpe mig.
Synes godt nogle af de love og paragraffer kan være noget forvirrende nogle gange.

Sidst redigeret af Hygeria; 17-10-2007 kl. 18:37. Årsag: forkert årstal
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat