Se enkelt indlæg
Gammel 15-03-2011, 20:37   #9
Dolli
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2009
Indlæg: 39
Styrke: 16
Dolli er ny på vejen
Tusind tak for jeres interesse.

Og nej mit bmi er ikke over 50, det er 44,02 hvis det kan interessere nogen .

Jeg ønsker ikke en Gastrisk , da jeg simpelthen ikke tør det, jeg har hørt om flere som har fået det lavet, som har problemer bagefter.

Tassi absolut et godt forslag du kommer med at få syet læberne sammen, det gav ihvertfald et smil om læben og det kan man nok trænge til når man bliver trukket igennem det her system

Jeg har et meget lille overskud i hverdagen da jeg har kroniske smerter i hele kroppen og sover stort set ikke om natten , så er konstant træt, så det der er tilbage af mig bliver brugt på min 8 årige søn , og jeg tænker hvis jeg nu blev opereret, og jeg så var en af dem der fik problemer efterfølgende, så ville der intet være tilbage til min søn, og det har han ikke fortjent.

Samtidig mener jeg heller ikke min vægt på nogen måde har betydning for om jeg er på arbejsmarkedet eller ej, de steder min fibro (kroniske smerter ) er værst er mine fingre, hænder, arme, nakke og skuldre og det ville ikke fjerne de smerter jeg har der, vægttab eller ej.

Og vil dæleme også mene at man nu er inde og overskride en personlig grænse her, så ja er rigtig glad for den principafgørelse du lige kom med der Hånden.

Og ja jeg kan vel i realiteten ikke gøre ret meget andet nu, end vente på den næste partshøring og se hvad der står i den, og håbe på at den bare er lige til at hejse flaget og skrive under og returnere.

Jeg har så fået lovning på at en der er rigtig meget inde i alle disse sager, at han vil tage med som bisidder i min sag, og det er aftalen med ham, at vi afventer partshøring og hvis den ikke er som ønsket så bestiller jeg en tid hvor jeg meddeler at jeg tager en bisidder med til mødet.

Men altså hvad er det de vil jobcenteret, altså jeg har min egen læges udtalelse om at jeg ikke kan klare et ordinært job ej heller som fleks, grundet mine fysiske skavanker som desværre er meget invaliderende, og samtidig har jeg udtalelsen fra psykiateren som siger jeg er færdig på arbedsmarkedet, altså hvor meget mere vil de have, de kan jo ikke bare blive ved at samle til bunke som min læge udtalte det.

Så ja muligheden må jo så ligge i en pgf 17 men ja bliver jo frarådet at gøre det alle steder fra, og en pgf 18 er absolut at foretrække, så det håber jeg godt nok det er hvad partshøringen indeholder..........

Sidst redigeret af Dolli; 15-03-2011 kl. 20:56.
Dolli er ikke logget ind   Besvar med citat