Se enkelt indlæg
Gammel 06-03-2017, 19:47   #5
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Tak webmaster.

Jeg må altså snart have lært at linke.
Jeg skal skrive det ned, da jeg bare efter et par dage glemmer det.
1. gørmed pilen sådan.
2 gør med ventre eller højreklik sådan o.s.v
Det er faktisk ikke så besværligt

Gå ind på en hjemmeside, marker hele adressen (URL) så den bliver blå og tryk på ctrl knappen og tryk samtidigt på c tasten, nu har du adressen kopieret ind i hukommelsen på din pc.

Så går du ind i dit indlæg og sætter cursoren der hvor du ønsker linket placeret og tryk på ctrl knappen og tryk samtidigt på v knappen, nu skulle indholdet af hukommelsen gerne være sat ind i dit indlæg og du har lavet et link.

Jeg ved at der også findes en knap der hedder indsæt link, jeg synes bare at det er mere omstændigt end min egen måde at gøre det på, men hvis du bruger indsæt link knappen skal du først kopiere adressen ind i hukommelsen og placere cursoren rigtigt og så trykke på knappen "indsæt link" og i den boks der nu dukker op sætter du internet adressen ind, husk at sørge for at der ikke står http to gange.

Hvis man ikke lige kan huske hvilket bogstav det nu er man skal bruger til at kopiere eller indsætte kan man i stedet bruge følgende måde:

Marker adressen så den bliver blå, tryk på højre mussetast og du vil få en lille menu frem, i menuen kan du vælge kopier, og når du trykker på den kopierer du det markerede ind i hukommelsen.

Gå ind i indlægget og stil der hvor linket skal placeres, så højre klikker du igen men denne gang vælger du sæt ind og nu har du lavet et link.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat