Se enkelt indlæg
Gammel 02-04-2009, 02:23   #50
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
På en måde ser jeg det som en god idé, og på en måde ikke.

Os som ER syge, og evt er på sygedagpenge eller kontanthjælp fordi at sygedagpenge er ophørt pga varighedsbegrænsning, der syntes jeg det er direkte kriminelt! Jeg syntes det er at sætte os i fangeskab og sætte os i bås og tage alt hvad der hedder livsnydelse fra os. Det er en direkte krænkelse på privatlivet.

Der hvor jeg så syntes det er en god idé er når man ser på indvandrende og rockerne, som er på kontanthjælp - men alligevel har råd til at tage på lange ferier i deres hjemland eller tage på ferier til syden med deres klubber, fordi de laver så mange sorte penge så det halve kunne være nok! Det er DEM som jeg syntes de skulle holde øje med, for det er da så tydeligt at se at de snyder systemet så groft når de er på kontanthjælp og kan køre rundt i deres store BMW'er og tage på lange udenlands ferier.

Dette har intet at gøre med at være racist! Jeg mener bare at man skal skille fårene fra bukkene.
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat