Se enkelt indlæg
Gammel 24-06-2012, 23:26   #11
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Min arbejdsprøvning på 6 uger er nu slut hér for et par uger siden.

Det endte med, at lederen i den institution jeg var, sagde at i den tid hun har haft mig i arbejdsprøvning (og observation) kunne se, at min grænse gik ved 4 timer 3 x om ugen (fri mandag og onsdag, hvilket min psyk. har anbefalet, da jeg har brug for restitution mellem arbejdsdagene). Hun kunne se på mig, når jeg "gik død".

Min arbejdsprøvning har været hård! Men jeg har været et gudeskønt sted! Mit aktivitetsniveau i perioden har været meget lavt. Har sovet meget, når jeg har haft fri. Har ikke rigtigt haft overskud til andet, ej heller motion eller særligt meget socialt samvær.

Den afsluttende rapport skal nu fremsendes til JC, hvor jeg skal til møde den 2.7.

Hvad tror I så, der skal ske? Kan de indstille mig til fleks dér, eller kan de måske finde på at sende mig i en ny arbejdsprøvning?
De har i øvrigt bedt om en attest fra egen læge (hvorfor gør de egentlig også det, når de alligevel ikke bruger den, eller tager den for gode varer?). Men han har i attesten peget på nogenlunde samme timeantal som lederen i instituionen.
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat