Se enkelt indlæg
Gammel 24-04-2018, 16:45   #40
MIMIX
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2018
Indlæg: 24
Styrke: 7
MIMIX er ny på vejen
Hej igen ...

Min mand blev fyret efter 33 år i samme firma pga. sygdom. Kommunen vil lige have ham i en enkelt arbejdsprøvning, inden han forsætter i flexjob det samme sted som arb. prøvningen. Ikke at vi ved ret meget om dette system, og det lyder helt underligt og for nemt i forhold til alt hvad man ellers kan læse om div. problematikker herinde.

Så vedr. min situation om jobafklaringsforløb er vi på udebane.

Jeg skal af sted til denne 1. individuelle samtale i morgen tidlig - min fagforening kunne ikke deltage, og sb. ville ikke flytte mødet, da han i forvejen var presset med at overholde tiden. (mit næste møde med den forberedende del i rehab. team er den 3. maj og der har jeg varslet min fagforening.
Min mand tager med i morgen og jeg optager, som i har rådet mig til.

Sb. sagde at vi jo ikke skulle bestemme nogle ting i morgen, og at det derfor ikke var så vigtigt.

Har i erfaring med om det er korrekt, eller om han bare tager r.... på mig ?

Hvad skal jeg fx sige og være opmærksom på - jeg vil jo selv gerne have min scanning og vurdering af genoptræningplan overstået først ?

Sender han mig ud i en praktik, tror jeg ikke at jeg kan magte at overskue og holde til begge dele samtidigt ...

Gode hints søges - måske kan en af jeg huske tilbage, til der hvor i selv var i denne fase ?

Pft.
MIMIX er ikke logget ind   Besvar med citat