Se enkelt indlæg
Gammel 18-04-2018, 08:43   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Desmond007 Se meddelelser
og dårlige/larmende/festglade naboer som desværre findes oftere i billige sociale boligbyggerier. Jeg har allerede haft en hashrygende, råbende underbo, og det ønsker jeg på ingen måde igen. Det kan mine nerver ikke holde til.
Sådan hænger det ikke altid sammen.

Min forrige lejlighed var dyr, men i den anden gavl flyttede en yngre mand ind hos sin gamle mor. Han handlede med "et eller andet", med alt det uro det giver, og det ødelagde klimaet i hele blokken.

Og selvom der er gode naboer omkring dig når du flytter ind i en ny lejlighed, så kan det hurtigt ændre sig.

Men, min erfaring er, at hvis man klager til boligselskabet over overtrædelser af husordenen o.l., så går der ofte ca. 2 år før problemet løse sig, enten ved at beboeren smides ud, eller beboeren flytter af sig selv.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat