Se enkelt indlæg
Gammel 20-06-2008, 20:33   #26
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Thumbs up Overskud

Citat:
Oprindeligt indsendt af afrodite Se meddelelser
Hej den udstødte,

Sikke noget.

Det lyder som om den speciallægeerklæring er skrevet på forhånd eller også har manden ikke øjne i hovedet. Det med sko og sokker..er da helt hen i vejret..

Jeg er ikke så meget inde i hvad man evt. kan gøre i sådan en situation, men det jeg har fået at vide er, at du skal sørge for at få en second opinion - dvs. en anden reumatologs/fagpersons mening - HURTIGST MULIGT.

Fordi så længe du har hans erklæring stående - så er det den som kan tælle for det mæste. Dvs. indtil der kommer en anden fagperson ind og mener noget andet.

Nu ligger landet sådan, at der faktisk er to reumatologer der kigget på mig tidligere...... de er ikke enige med ham - men det vælger kommunen, at se bort fra.


Prøv at kontakte en anden reumatolog og hør, hvad du kan gøre.
Du kan så sige til kommunen du har talt med en anden fagperson vedr. en ny undersøgelse. og du gerne vil have en second opinion. Da du ikke kan acceptere denne læges erklæring.

Hvis du kan overskue det prøv at læse kurttrolds tråd om psykiateren
Eva Blach - det giver mega stof til eftertanke..

Jeg har været inde på den tråd - det er ganske forfærdeligt, hvad der foregår i dagens Danmark

Jeg ved godt, at man bare ikke har hverken kræfter eller overskud til at kæmpe hele tiden, når man er syg..Men prøv og se om du kan finde overskudet og klag over denne læges udtalelser/erklæring..

Overskud har jeg ikke meget af, men jeg er jo nødt til at kæmpe for min ret og ikke mindst for at undgå, at blive tromlet totalt. Jeg talte med min fys. om det i går. Han siger, at jeg skal klage over lægens udtalelse - dels til ham selv, men også til kommunen - og det skal være straks siger han. Han synes, at jeg skal bruge min advokat til det. Så jeg er igang med, finde dokumenter frem og skal efterfølgende igang med et brev til advokaten........


Jeg er nu meget mere spændt på, hvordan min undersøgelse kommer til at gå i næste uge...

Håber det bedste for dig.

Mange hilsner
afrodite
Jeg er også spændt på hvordan din undersøgelse kommer til at gå - ønkser for dig, at det bliver en go' oplevelse for dig, og at det er en saglig vurdering.


I dag modtog jeg desuden aktindsigt fra kommune - der mangler flere lægelige udtalelser - dem skal jeg ha' sendt til dem, så kan det være at de ser lidt anderledes på sagen - men det tror jeg nu ikke......

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat