Se enkelt indlæg
Gammel 15-04-2009, 20:52   #2
Flextossen
Føler sig hjemme på K10
 
Flextossens avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-10 2008
Lokation: Køge kommune
Alder: 65
Indlæg: 27
Styrke: 16
Flextossen er ny på vejen
DU skal bare foretage dig de ting du kan når du har fri fra dit flexjob !!!!!!!!

Der er IKKE nogen der siger at du SKAL gå hjem og hvile når det er fyraften, det er noget DU bestemmer og ikke nogen andre.

Kender udemærket den situation som du er ude for i øjeblikket, har været i en lignende situation for et par år siden, hvor kolleger blev "misundelige" på at jeg havde fyraften ved middagstid hvor de jo skulle arbejde til kl 15,00 og ikke kunne ligge på stranden og slikke solskin, men hvis jeg følte at det var det jeg ville og havde overskud til DEN dag, så var det det jeg gjorde.

Misundelse er en grim ting og florerer desværre i bedste velgående i vores samfund i dag, men du kan jo spørge om vedkommende kollega vil bytte sit normale arbejdsliv ud med dit for der er jo en årsag til at du kun kan arbejde det antal timer som du er flexgodkendt til, for du ville da meget hellere arbejde en fuld arbejdsdag og så gå hjem til normal arbejdstidsophør og foretage dig en hel masse ting, men det kan du IKKE på grund af din sygdom/ dit handicap, måske skal du lige igennem 2 timers smertehelvede fordi du lavede en forkert bevægelse på dit flexjob eller du vælger at tage på indkøb eller vennebesøg når du har fri fra arbejde og må så gå i seng kl 19,00 på grund af at du er brændt ud for den dag.

Så mit råd til dig er :

Gør nøjagtig som du vil i din fritid, den bestemmer du nemlig suverænt over, uanset hvad andre tror, tænker eller siger, for INGEN siger at du skal opføre dig som en på 98, hvis dine kræfter og dit overskud, DEN dag, er til at du opfører dig som en på 20 !!!!!!!!!!!!.




Flextossen.
Flextossen er ikke logget ind   Besvar med citat