Se enkelt indlæg
Gammel 25-03-2010, 18:22   #16
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ace dk Se meddelelser
må det være mig tilladt og spørge .... HVOR ER DIN LÆGE i dette, i mine øjne meget mærkelige forløb.

hvor var deres ansvar i alle de år, hvor der åbentbart ikke blev taget hånd om din situation.???

jeg syntes der i dit "forløb" melder sig en mængde spørgssmål....

jeg syntes du for egen skyld, skulle bruge en times tid dagligt, (hvis det er muligt). til og studerer lidt på socialjura.dk

denne side indeholder svar på ikke så få af dine spørgsmål.........

der er bla. en detalje, så som de åbenbart, da det var mest bekvemt for dem, har ladet dig, "slingre gennem vestergade"....

de har faktist et ansvar (som de mener du har nu)... de har sku misligeholdt "kontrakten"... kan man sige .

håber du kan finde lidt materiale, i S.J.dk der kan hjælpe dig i love og paragraffer

mvh eders ace dk.
Lægen har gjort, hvad han kan i forhold til kommunen.

Ja, de har misligholdt kontrakten i samfulde 12 år, kørt mig ud i en gråzone og så skal jeg lige pludselig danse efter deres pibe.

Men jeg er røveprovokerende, der er INGEN, der skal bestemme, hvad jeg spise, så jeg har just købt kakaotoppe og en grøn sodavand til at tage med i morgen.

Jeg vil fluks søge på socialjura og notere de §, der kan bruges i morgen :-) du skal have mange tak.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat