Se enkelt indlæg
Gammel 15-04-2013, 22:39   #8
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Jeg har oplevet væsentlige forbedringer - fordi jeg nu kan bruge alle mine ressourcer konstruktiv på at tackle mine funktionsbegrænsninger, fremfor at skulle bruge dem på kommunen. Lyder som en slidt kliche, men det er sandt som det er sagt

Før var jeg ude af stand til at have overblik over mig selv, mit liv, min dagligdag, simple gøremål - alt. Jeg var svært stresset, og min hjernes evne til at bearbejde informationer stærkt læderet. Jeg led af hovedpine, en nærmest ikke-eksisterende kortidshukommelse, og var ekstremt lyd- og lysfølsom - alt sammen ekstremer, som først for alvor blev invaliderende efter flere års sygemelding. Og jeg er ikke spor i tvivl om hvad det kom af!

Det er ca et halvt år siden jeg fik pension, og jeg kan mærke at jeg nærmer mig den tilstand jeg var i da jeg blev sygemeldt. Fx gik det forleden op for mig at jeg ikke længere krymper sammen af smerte i mine ører når bestik rammer bestik. Hold da op!
Min hjernes evne til at bearbejde informationer er også væsentligt forbedret. Nu kan jeg fx igen tømme en opvaskemaskine, hvor jeg før blev forvirret, for kunne ikke finde ud af alle de forskellige ting der skulle på forskellige pladser.

Det er ganske ganske uhyggeligt, hvilken påvirkning det får på hjernen når man er sygemeldt i kamp med systemet. Men en kæmpe lettelse at finde ud af, at der rent faktisk kan vindes noget funktion tilbage bagefter
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat