Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 27-03-2014, 17:52   #1691
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stuen Se meddelelser
Nogen skrev (kan ikke huske hvem) at man kan "hamstre nikotin" og selv blande i den nikotinstyrke man vil have.
Det har nok været web, Helene eller mig...

Citat:
Hvordan gør i det? Hvis jeg f.eks. køber 100 mg's, kan jeg så "fortynde" det, så det f.eks. kommer ned på 18 mg? Hvordan gør man rent praktisk?
100mg/ml skal fortyndes i forholdet 18/82 for at ende på 18mg/ml...

Vil du f.eks. lave 10ml færdig væske kommer du 1,8ml 100mg i en tom flaske og hælder 8,2ml 0mg væske oven i...

For at det skal smage af noget, skal der tilsættes aroma...

Hvor meget aroma, afhænger af hvor kraftig smag du ønsker, du kan sagtens vælge flere aromaer og på den måde blande dig frem til netop den smag du ønsker...

Man skal bare lige huske at de ml aroma man tilsætter, skal trækkes fra de 8,2ml 0mg væske, for at regnestykket går op...

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
BTW er der nogen der ved om det er samme 80 kr grænse hvis man skal købe fra USA....pga Told&Skat osv...
Ja, Told/skat grænsen gælder også USA, den gælder hele verden, undtaget EU-lande.

Citat:
Fandt da lige noget der var lidt billigere end andre steder nikotinvæske http://www.nicvape.com/Unflavored-Ni...-liter-or-more
80kr grænsen er det mindste problem her, bøden for at importere nikotin fra et ikkeEU land er noget helt andet...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat