Se enkelt indlæg
Gammel 19-08-2009, 04:50   #10
tije
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2009
Indlæg: 315
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
tije er ny på vejen
kære rose

nu ved jeg jo det er den samme kommune, og det er garanteret den samme sagsbehandler som min, da de fleste åbenbart har hende. Jeg tror bare hun ser rødt når hun hører ordet hypermobile led, du kan tro jeg kommer også til at kæmpe, ingen tvivl om det.

Jeg var til møde med hende igår, og der blev hun også ved at vrøvle om hvilket job jeg kunne klare, til trods for der står ingen arbejdsevne i papirene. Du skal simpelthen holde fast i din ret over for hende, og hvis du har lægens ord for hun ikke kan arbejde 37 timer, ja så kan hun vel ikke sendes i virksomhedspraktik.

Har dit feriebarn været på kompetencecenteret og skrevet ressourceprofil? hvis hun har det vil jeg forslå i kontakter "hejren" om at få lavet et fagligt forum møde (tror det er specielt for vores kommune) hvor der er fysioterapeuter, psykologer, sagsbeghandlere, og forskellige fagpersoner tilstede, og kan man narre sin egen læge med til det møde også står man endnu stærkere. Til det møde er psykologerne også med, og jeg ved de kan henvise til 12 timers gratis psykolog hjælp den vej, hvis psykologen skønner at der er behov for det
tije er ikke logget ind   Besvar med citat