Se enkelt indlæg
Gammel 18-08-2009, 22:33   #4
rose
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2008
Indlæg: 283
Styrke: 16
rose er ny på vejen
Mit feriebarn er sat til at møde 4 timer om dagen og kan kun klare 2½ time, så går hun hjem.

Men virksomhedspraktikken har sagt til sagsbehandleren som så har refereret til mit feriebarn at de syntes det er irriterende at hun går, de vil godt have at hun bliver i de 4 timer. En aftale er en aftale, og de har ikke en sofa til rådighed, har de sagt.

Sagsbehandleren har intet indhentet af lægelige oplysninger, ved mødet som jeg tog til Jylland og var med til, blev der sagt at der var intet der talte for at hun ikke kunne arbejde 37 timer.

Trods det at jeg har skrevet til Kommunen at jeg ikke kan forstå at hun de ikke har afventet undersøgelsen på Himmerland sygehus. Det er en speciallæge der har henvist hende dertil.

Mit feriebarn har meget hypermobile led og bækkenløsning efter graviditet.
Det tragiske er at hendes lille datter i næste uge er henvist til børnelæge via hendes egen læge, hun har nok også hypermobile led, i hvert fald er hendes hofte skæv.

sagsbehandleren har sagt at de vil have hende op på 37 timer og kan hun ikke det inden tidsfristen, så kommer hun på kontanthjælp.

Jeg har tænkt mig at skrive til sagsbehandleren angående afvisning af at mit feriebarn går til psykolog, er dette ikke OK?

Jeg skrev til Lars Rem og han var flink at svare med det samme, men han henviste hende til Skejby sygehus for sjældne sygdomme. Men jeg forsøger om ikke han vil lave en undersøgelse på mor og datter her på Rigshospitalet.

Kan jeg skrive til sagsbehandleren igen, angående den undersøgelse hun ikke har afventet?
rose er ikke logget ind   Besvar med citat