Se enkelt indlæg
Gammel 11-03-2012, 01:56   #1
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
En engel siger farvel

Kære alle her på K10.

Det er med den største sorg at jeg må fortælle jer at min elskede Hyanna, og jeres støtte er gået bort efter kort tids aggresiv kræft den 10 marts 2012.

Hvordan skriver man et værdigt og sandfærdigt eftermæle over et menneske der midt i sin egen sygdom og kamp altid havde overskud og empati for andre i samme ulykkelige situation, og hvis hjerte brændte for alle dem der blev mishandlet af et menneskefjendsk system?

Hyanna kom ind i mit liv ved en ren tilfældighed, men det skulle vise sig at være det største privilegium der nogensinde er timedes mig.

Hyanna ønskede altid at være en støtte for mennesker der havde hjælp behov, og hun var tro mod denne holdning til det sidste. Hyanna blev en ledestjerne for mig, og mit livs lys og kærlighed.

Hyanna lærte mig at midt i vores egen ulykke havde vi et ansvar for andre mennesker. Hun lærte mig at se længere end bare lige til at det var uretfærdigt hvad der overgik mange mennesker her i verden. Hun fik mig til at indse at det ikke var nok at se hvad der skete, men også at gøre en aktiv indsats for at hjælpe disse ulykkelige mennesker. At kæmpe for dem.

Hyanna var ikke fejlfri, lige så lidt som nogen af os andre, men hun lod det aldrig gå ud over andre. Skete det blev hun grebet af en dyb dyb skamfølelse. Hun havde et hidsigt gemyt, men brugte meget klogt denne hidsighed til at motivere sig selv og andre når hun oplevede uretfærdighed i hendes omverden.

Jeg kunne skrive i dagevis for at hylde dette ædle menneske som Hyanna var, men magter det ikke lige nu.

Hyanna, Jeg aflægger her et løfte til dig. Dit mod og din følelse for andre menneskers lidelser skal være min ledestjerne og mit livs gerning på alle de måder jeg kan.

http://www.k10.dk/attachment.php?att...1&d=1331425316

Æret være dit minde!

Med de kærligste tanker og den dybeste sorg.

Viper
Vedhæftede thumbnails
Klik på billede for større version

Navn:  1. Sussie og kirsten.jpg
Visninger: 835
Størrelse:  29,9 Kb
ID: 333  
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)

Sidst redigeret af Viper; 11-03-2012 kl. 02:26.
Viper er ikke logget ind