Se enkelt indlæg
Gammel 16-10-2010, 15:17   #47
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
hej igen..

puha heldigvis fandt de ingen "særlig grimme" ting i min krop. og jeg ser endda normal ud indvendig i mine organer..hæhæ..

Jeg har været heldig at møde en rigtig venlig, omsorgsfuld og ikke mindst grundig læge på Holbæk Sygehus..

Det er altså godt nok underligt, sådan at blive taget alvorligt og ikke mindst blive sendt til div undersøgelser osv.

jeg var ellers godt nok ved at få et nervøst anfald, for jeg var jo til ct scanning mandag og allerede tirsdag middag ringede de fra sygehus og sagde jeg skulle komme torsdag..

men det viste sig så det var fordi lægen syntes jeg skulle have de gode beskeder hurtigt og ikke vente på den tid jeg fik om ca 2 uger..

og så kunne han jo i mellemtiden lige nå at sende mig til ct scanning igen, denne gang af bihuler, da det sås på knogleskitigrafien at der er/var et traume der... måske er det pga tidligere bihulebetændelser.. det er det nok..

udover det så fandt de udslag på især mine hænder og måske er det leddegigt så jeg sendes også til reumatologisk afd på Holbæk sygehus. (var det der buster du havde mødt en uvenlig læge?!!)

samt han ville skrive til gynækologisk afd om de ville se på mig også.. ikke at han regnede med det..

og så lige inden jeg gik, eller faktisk var gået... skulle han lige have en tisseprøve for at tjekke op på de symptomer jeg har på blæren..

så det er jo mange ting.. og helt underligt at opleve efter årelang ignorering af sagsbehandler..

Det jeg så tænker på, det er hvor meget alle de nye evt diagnoser, de er jo ikke fasttømret endnu, får af betydning for min arbejdsskadesag..

det ville jo være surt at miste noget på den, fordi kommunen har smølet så længe.. at ny sygdom kommer indenom..

min lange kamp om antallet af timer i min gamle arbejdsprøvning i 08, er nu også endt som en slags sandhed i ASK s afgørelse. og det irritere mig rigtig meget. især fordi de timer ikke er så mange og slet ikke fuldt effektive timer.

nå det blev jo til mange ting på en gang.. et velvoksent kinderæg...

tak fordi du læste så langt..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat