Se enkelt indlæg
Gammel 14-01-2012, 20:57   #10
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Inden jeg blev sygemeldt arbejdede jeg også deltid. Men tror ikke, at det er dét, det kommer an på, når man søger om revalidering. Jeg sagde fra starten af, at det jeg kunne rumme, var at slutmålet skulle blive på 20 timer. Og dermed også selvforsørgende på 20 timer. Hvis jeg kunne klare flere timer, ville det bare være en succes for mig (hvilket også kom til at stå i ressourceprofilen).

I min revalidering erfarede jeg, at jeg er meeeeeeeeget lang tid om at lære ting, det "klæber" ikke rigtigt fast, er mere stressoverfølsom osv. Det har været en god revalideringsperiode trods alt, for jeg fandt ud af, at jeg kunne begå mig socialt og være vellidt på en arbejdsplads. Men søger nu fleksjob bl.a. pga. de barrierer, jeg har beskrevet ovenfor. Kommunen har modtaget statusattest fra min psyk. og han har beskrevet vedvarende nedsat funktionsevne. JC har dog afvist, og sagen er nu i BAN.

Håber du blev lidt klogere Hej. Synes at jeg ville blive i tråden her frem for at skrive privat. Det kunne jo være at andre har samme eller andre historier omkring deres revalidering og antal timer.
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat