Se enkelt indlæg
Gammel 20-01-2011, 23:40   #11
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg kan ikke hjælpe med §'er ell.l.
Men hvis sagsbehandleren kommer med en påstand, som hun ikke kan underbygge ved hjælp af §, så ville jeg skrive til jobcenterchefen, fortælle pænt om mødet, men at du er ked af, at sb ikke kunne underbygge sin påstand med en §, og at du nu håber på, at jobcenterchefen kan af- eller bekræfte sb's påstand, og i bekræftende fald henvise til lov og §.

...det bliver sørme et langt brev, SB kender tydeligvis ikke mange paragraffer, end ikke den om aktindsigt, som SB påstod at ha' spurgt jurist om...

Nu kender jeg ikke dit forhold til jobcenterchefen, så jeg kan ikke vurdere, om det er nødvendigt at sende klagen til flere.

Jeg kender ikke jobcenterchef - har sidst været forbi JSV (Job på Særlige vilkår) i 2004, men fik oplyst navnet, da jeg bad om det.

M.h.t. aktindsigt gjorde jeg selv det (efter jeg havde modtaget den første omgang, 2 feede kuverter), at hver gang jeg havde været til møde med sb afleverede jeg en aktindsigtsbegæring ved skranken på vej ud.

Det husker jeg faktisk godt, at du har fortalt, Vovse, i et andet indlæg og skrevet mig det bag øret. Men det kan være vigtigt at være informeret om, hvad der sker imellem møderne.

Det er ikke sb der "laver" aktindsigten, men pigen bag skranken, så du kan jo forsøge med samme fremgangsmåde, og se om du kan "snigløbe" sb.

...snige mig ind mellem møderne? Eller?
...det her Jobcenter ligger langt ude på landet, ydre Nørrebro, ingen risiko for at jeg kommer i nærheden med mit nedsatte funktionsniveau...
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat