Emner: Svarfrister
Se enkelt indlæg
Gammel 10-01-2015, 14:41   #9
Linuzmor
Hjemmevant på K10
 
Linuzmors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2009
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 229
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Linuzmor er ny på vejen
Peter, igen 1000 tak for læsestof og råd om at holde kontakten skriftligt, det vil jeg gøre. Jeg forstår ikke helt hvorfor Ankestyrelsen skal inddrages på nuværende tidspunkt. Ja jeg mærker denne mistænkelig gørelse på min krop, dog udbetaler de stadig min pension og boligstøtte-trods alt.

Stribe- Man må gerne rejse i kortere perioder på 1 år, men højst 26 uger på det år. På kommunen fandt vi ud af, at jeg står lidt på vippen, for jeg har været ude i 27 uger. UD skrev ikke hvor længe,man må, kun at jeg har været en del i udlandet og så iøvrigt et koldt, skræmmende brev, mht. hvad der kan ske hvis jeg gør noget strafbart osv.

Min nabo er en mand der selv er på en eller anden overførselsindkomst, han fik ondt, fordi mine(voksne) børn har boet her i perioder, når jeg har været afsted. Ikke fordi de har lavet larm eller støj, for det har jeg forhørt mig om ved underboen og de har intet hørt til dem. Han har været rimelig højtråbende når han mødte mine andre naboer, om at han var utilfreds med at jeg rejste så meget.!

Jeg tænkte også at jeg måtte flytte. i første omgang, men det vil jeg ikke. Jeg har en lille 1 værelses lejlighed der ikke er så dyr og hvor finder jeg lige magen til henne? Jeg gider heller ikke "flygte" for jeg gør altså ingenting forkert. Tak for kram, det hjælper mig meget i denne her situation

Sidst redigeret af Linuzmor; 10-01-2015 kl. 14:44. Årsag: stavefejl
Linuzmor er ikke logget ind   Besvar med citat