Se enkelt indlæg
Gammel 02-01-2011, 17:11   #213
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Når nissen flytter med...

Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jo, jeg vil mene, at det er gængs praksis, at sb smider om sig med vores oplysninger.

Nu belært af tidligere erfaringer spurgte jeg sb hvilke oplysninger hun havde tænkt sig, at sende til denne psyk. forud for undersøgelsen.
Joo, hun ville da sende min rp.
Dette bad jeg hende så om at lade være med, da jeg mente, at der ville være en stor risiko for, at hans undersøgelse ville blive påvirket af disse løgnagtige oplysninger.

"You teach people how to treat you!", og det er ubehageligt let at påvirke andres mening på forhånd.

Og i modsætning til vore kære folkevalgte, er der vist ikke nogen hverken på eller udenfor K10, der har oplevet den luksus, at fortidens fejl kan "rulles tilbage"?!

Dét er derfor i mine øjne et af de største problemer i den offentlige sagsbehandling, at der fra klienten (vores) tyndslidte side, skal mønstres umenneskeligt overskud for at få rettet helt faktuelle fejl i journalerne, mens der også skal tages "lomme-eksamen" i psykologi, jura og medicin.

Imens terapi/behandling/ genoptræning i øvrigt også skal passes....hvis man altså er så heldig, at have fået den "bevilget" forstås...

Guantanamo på dansk - og det er KUN folk der ikke selv har været igennem turen, der vil finde den sammenligning overdrevet.

Det er derfor hysterisk morsomt, at vore politikere offentligt tilkendegiver deres gru over denne bases eksistens og handlinger, mens de dagligt i egen baggård er vidne til overgreb på overgreb, af samme psyko-terror skuffe...

Sidst redigeret af L.S.; 02-01-2011 kl. 17:14.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat