Se enkelt indlæg
Gammel 01-03-2012, 00:46   #10
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nensypigen Se meddelelser
pia c super flot brev! jeg er enig i alt og føler det samme!

ninja. fordi du selv er økonomisk sikret er det lidt egoistisk du roser hitler mette for at holde syge på kh i årtier, tak for det...det åbentbart alle mod alle i dette samfund...enhver sig selv nærmest.
Dig og den økonomi, det er alt du skriver om når du skriver....

Er du ikke dig selv nærmest?? du brokker dig konstant over kontanthjælpen og det at du muligvis skal være på den i en længere periode.
Men du tænker ikke én gang på dem, der er glade for et tilbud om mentorordning og som håber de kan få en chance og som gerne vil det.

Det er da også at stå sig selv nærmest. Fordi DU ikke bryder dig om det, er jo ikke ensbetydende med, at ALLE er enige.

Jeg ser det ikke som alle er mod alle i samfundet, det må være din egen vurdering udfra din egen tankegang.

Penge er ikke alt Nensypige. Det handler også om at følge sig hjemme og på rette hylde, da jeg fik pensionen var det fred og ro jeg gik efter - ikke pengene, og havde pensionen været lavere end kontanthjælpen, så ville jeg stadig gerne have pensionen.
Iøvrigt gik jeg ''kun'' 1100 kr op fra KH til FTP, så der var som ikke den store økonomiske forskel. Guldet lå i friheden og retten til at være syg.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat