Emner: Først havde
Se enkelt indlæg
Gammel 25-01-2013, 23:04   #1
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Først havde

jeg fundet job med start d 01-11-2012 ...så d. 02-01-2013 blev jeg syg af influenza..fyret med den begrundelse at kunnde var utilfreds med at der var 2 som kørte den rute..så de skulle omrokerer personale...så jeg fik fyreseddel.

Humøret gik i bund..og imens så kiggede jeg jobannoncer... og sendte ansøgninger...og det lige så jeg drømte om dem om natten

Så i går...ved middagstid...fik jeg en opringning af en jobkonsulent...som ikke var min egen...hun havd nemlig fri igår..men havde så sagt til hende der ringede...at hun skulle få fat i mig.

Hun havde et job til mig...fik nr. til arbejdsgiver..aftalte at mødes kl. 16.30

Skulle hente niece's datte fra skole og havde lovet at tage med hende til hendes første dansetime.

Deerefter er der 1 time til mødet....var sulten...så ville holde ind ved brugsen og finde noget der...kiggede min fon og så havde arbejdsgiver både ringet og sendt sms.

Om jeg kunne nå at hente de parpir jobkonsulent havde fået lavet samt nøgle og brik til alarm inden mødet....Puha ...der er et godt stykke til Grenaa...men mente godt jeg kunne nå det.

Jeg kom..han viste rundt og fortalte...tilsidst sagde jeg til ham...At nu jagede jeg ham altså hjem......Det tog han nu meget pænt..og håbede at vi ville få et langt samarbejde...( praktik i en månde..startende i går )

Så nu har jeg job igen.....Og det uden en jobsamtale....endda på 12 ½ time mod mine 15 timer...men må så godt finde de resterende hos en anden arbejdsgiver ..fik jeg at vide da jeg spurte

Så jeg var en træt..men meget glad trold da jeg gik i seng i går aftes
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25

Sidst redigeret af Jøsses; 25-01-2013 kl. 23:06. Årsag: skrevet forkert
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat