Se enkelt indlæg
Gammel 07-01-2010, 22:21   #6
WilloW
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2009
Indlæg: 18
Styrke: 16
WilloW er ny på vejen
hmmm...

Hej .
af egen ( svært lærte ) erfaringer har jeg ikke den store " fidus " til Ombudsmanden. Både hvad min egen sag ang. og fra mit tidligere job i Staten, hvor Ombudsmanden kom med MANGE påtaler ... og der ikke skete en Sk.d

Mit umiddelbare råd til dig er flg.. skriv en klage til SOCIALDIREKTØREN i din Region, send den ligeledes til JOBCENTER-Chefen i din kommune, LEDEREN for dit lokale Jobcenter og din Sagsbehandler..

Min erfaring er ganske god.. Feks. blev jeg d. 16 okt. 09 ringet op af min sagsbeh. og fik at vide " at jeg var for ung til FTP" den som hun selv havde stillet mig i udsigt og " arbejdet henimod for mig det sidste år !!!! "...

Herefter satte jeg mig i 3 døgn og skrev et 7 1/2 sider brev..med en klage over sagbehandlingen. Havde utallige mails fra min Sagsbeh. hvor denne kom med div. undskyldninger for at min sag ikke var blevet behandlet.

Disse blev korrekt flette ind i mit brev og fik til sidst et meget godt resultat. sendte det til de ovennævnet personer på mail en mandag morgen ( direkte til Direktøren.. og CC til de andre ) ... og 4 timer efter kom den første tilbagemelding fra Social-direktøren... og 3 dage efter ville Jobcenteret have mig til møde, for at drøfte " mit brev til Socialdirektøren.."

I skrivende stund er jeg blevet FTP fra 1/1 10.. så det hjalp !!!.....

Har dog gennem til forløb 2 gange kontaktet OMB-manden. men har stadig intet hørt... Så det taler for sig selv.. og idag kan han rende mig et vist sted....
WilloW er ikke logget ind   Besvar med citat