Se enkelt indlæg
Gammel 13-07-2011, 13:59   #17
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Shade Se meddelelser
Hej Sushjer

Jeg vil bare lige skrive til dig at du ikke er alene om autoimmune sygdomme - måske det hjælper dig lidt.

Jeg håber at du har en med til samtalen med lægerne idag - og husker at få spurgt om alle dine tvivl-spm. Alternativt så skriv dem ned og spørg næste gang

Jeg har selv 3 autoimmune sygdomme - bl.a. den leversygdom Primær Bililær Cirrose som det lyder til at du desværre har fået.

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive til dig - jeg kan fortælle dig at jeg får noget medicin (Ursofalk) som hjælper en del på leveren. Mine tal var meget høje da jeg fik sygdommen konstateret, men faldte stille og roligt uge for uge. Mine levertal er faktisk normale idag

Jeg håber at du får nogle gode informative læger i Odense - og husk at du kan ikke gøre for at du har fået denne sygdom. Det har intet med din levevis eller andet at gøre - det er din krops immunforsvar der er fejlinformeret til at gå til angreb på sig selv

Mange hilsner fra Shade

________________________
Behandl altid andre som du gerne selv vil behandles
DEe piller du får, tager de osse smerterne, for de er snart ikke til at holde ud,eller forsvinder smerterne af sig sig selv når man kommer underbehandling.

Tak for alle
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat