Se enkelt indlæg
Gammel 02-01-2013, 14:17   #35
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg sys det er fint med sådan en liste så ved man da i det mindste hvad man har at forholde sig til, hvor man før nemt kunne komme til at gøre noget man ikke måtte.

At mange af tingene så er helt ude i hampen... jamen nu er der oven i konkrete beviser, det står sort på hvidt, når almen befolkningen ikke tror på at enlige FP´ere faktisk ikke må en dyt, det ser jeg umiddelbart ikke som noget negativt, men som noget positivt for så kan det være folk gider begynde at tro på vi faktisk taler sandt når vi fortæller at det er totalitært "tyveri" af folks grundlæggende rettigheder, at man ufrivilligt sælger sin sjæl til fanden, i det øjeblik man bliver syg/handicappet i et sådant omfang at man ikke kan opretholde et normal job.

Jeg har en veninde som ikke er blind for systemets sindssyge, dog tror hun ikke på de mest uhyrlige uhyrligheder, bla den med at man ikke kan tage med en ven/inde ud og ose, det er så virkelighedsfjernt, menneskeundertrykkende, og langt fra demokrati at hun ikke kan tro på det, men nu er der nogen der har modtaget konkrete beviser (nu får jeg det ikke, men hvis jeg fik ville jeg straks give hende beviset i hånden)

Faktisk kunne det være meget interessant at høre hvad EU´s menneskerettigheds kommission har at sige til de forhold FP´erene har at leve under i vores lille land... men de tør jo nok ikke gøre noget ved det. sæt de bliver uvenner med lille DK, de har jo svært nok ved at få os med helt på vognen.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat