Se enkelt indlæg
Gammel 26-10-2014, 20:43   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej der står ikke direkte at en rehab plan skal partshøres...men...

Jeg vil argumentere med følgende som jeg ikke mener de overholder...

Citat:
§ 4. Borgeren skal have mulighed for at medvirke ved behandlingen af sin sag. Kommunalbestyrelsen tilrettelægger behandlingen af sagerne på en sådan måde, at borgeren kan udnytte denne mulighed.
Kilde: Bekendtgørelse af lov om retssikkerhed og administration på det sociale område

Så er der også denne..i tilfældet af at der er ting som er til ugunst for dig som borger...

Citat:
§ 19. Kan en part ikke antages at være bekendt med, at myndigheden er i besiddelse af bestemte oplysninger om en sags faktiske grundlag eller eksterne faglige vurderinger, må der ikke træffes afgørelse, før myndigheden har gjort parten bekendt med oplysningerne eller vurderingerne og givet denne lejlighed til at fremkomme med en udtalelse. Det gælder dog kun, hvis oplysningerne eller vurderingerne er til ugunst for den pågældende part og er af væsentlig betydning for sagens afgørelse. Myndigheden kan fastsætte en frist for afgivelsen af den nævnte udtalelse.
Kilde: Bekendtgørelse af forvaltningsloven

Nu kommer det jo an på hvad der står i den forberedende rehab plan....da det jo kun skal være de faktuelle ting som ligger i sagen...

Så indeholder den vurderinger eller mangler den ting ja så ville jeg bruge ovenstående argumenter i en klage ved en evt afgørelse som de måtte træffe...på baggrund af den plan...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat