Se enkelt indlæg
Gammel 30-03-2016, 13:23   #6
Gana
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2015
Indlæg: 408
Styrke: 10
Gana er ny på vejen
Hey igen

Du skriver at du ikke magter at være sammen med mentor lige nu - og generelt har problemer med at være sammen med andre.
Jeg tror du skal fokusere en lille smule på det her, og selvfølgelig må målet være at du kan holde ud at være sammen med andre i kortere eller længere tid, men jeg tror også det er vigtigt at du lige giver dig selv "lov til" at have det sådan nu.
Accepter at det er sådan det er lige nu og i et uvist stykke tid og så prøv at tænke i fremtid med det som udgangspunkt.

Når jeg læser hvad du skriver, læser jeg et meget velformuleret, korrekt og godt indlæg. Du er god til at formulere dig på skrift.

Det kunne du vælge at bruge aktivt, feks ved at skrive med din mentor, så I får en god dialog på den måde? det samme med din SB - skriv til hende/ham - du er god til at skrive...

Rigtig mange uddannelser kan tages via nettet i dag - som e-læring. Det kunne være en god vej for dig måske?
Nogle steder skal man møde op til en forsamtale, eller have en tlf kontakt inden man starter, men jeg tænker at du fint vil kunne skrive og forklare at det "magter" du ikke lige i øjeblikket og på den måde komme igang med noget godt? Du kan evt få din mentor til at "tegne og fortælle" for et kursussted?
Og når man uddanner sig via e-læring, så behøver man jo ikke nødvendigvis starte ude med 15 fag og fuldt drøn? man kan godt vælge at starte ud med et enkelt eller to fag - og så kan det være en god ide at starte på et niveau under det man egentlig godt kan. så får man tid og overskud til at finde en "rytme" / et system der passer til den måde at uddanne sig på.

Mon det kunne være en ide for dig?

Egentlig sidder jeg og tænker nu finder jeg lige en masse link og lægger ind til dig, men faktisk er mit hoved ved at være kaput for nu og desuden tænker jeg også at det kan du fint selv finde, og jeg er så bange for at du føler at jeg "taler ned" til dig her. Du lyder nemlig til at være ret "kvik i bolden" og jeg vil ikke fornærme dig eller noget...

Hav en god dag - og lad os høre hvordan det går? og hvad du gør? Gana
Gana er ikke logget ind   Besvar med citat