Se enkelt indlæg
Gammel 17-12-2010, 15:43   #9
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
Mine mange mails og tlf opkald og brev har nu bevirket at jeg er indkaldt til møde med kommunen d. 21 dec. De har ikke svaret på mine henvendelser men vil svare på mine spørgsmål der. Teamleder fra jobcenter deltager også ( sendte pbåde mail og brev direkte til hende).

Heldigvis får jeg nu en bisidder med fra min fagforening. ( det har jeg ikke fortalt kommunen)

Tror nok de vil forklare mig hvorfor jeg ikke skulle være reva berettiget efter 14 mdr forlængelse af SP på denne grund. Jeg håber de har en rigtig god forklaring.

Jeg har også bedt dem give mig de oplysninger de har om smerteklinik ( ved de ikke har indhentet nogen )

og så medbringer jeg journalnotat fra gigtlæge til personlig overrækkelse, når de nu ikke vil indhente oplysningerne selv

Jeg er jo blevet klogere af skade......

Andre gode forslag? optage mødet på mobil?


Har også lige andet spørgsmål:

Har jo i samme forbindelse som besked på ikke at være revaberettiget alligevel fået afslag på at være flexberettiget.

Skal jeg anke denne afgørelse (selv om jeg gerne vil revalideres på en realistisk plan)?

FOR: hvis nu ankenævnet stadfæster jeg ikke er revaberettiget så står jeg med ingenting

IMOD: bange for at være lige så selvmodsigende som kommunen og skade min sag, hvis jeg ønsker revalidering.

Realistisk, tror jeg at jeg ligger lige derimellem, jeg har revapotentiale og lyst, men har svært ved timetallet/fuld tid og det vedbliver jeg nok med at have også selv om revaplanen skulle være fysiskskånsom. Men flex afslaget gik på at kommunens arbejdsprøvninger ikke kunne bruges til vurdering af arbejdsevne og revalideringsmuligheder ej udtømte.

Håber i kan gennemskue fordele ulemper eller strategi, for har svært ved lige at overskue det.

mvh og god weekend
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat