Se enkelt indlæg
Gammel 09-12-2010, 22:28   #6
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
jeg er optaget på studie til slut januar, men men men
Kommunen mener ikke mener ikke mine revamuligheder er udtømte men jeg er alligevel ikke revaberettiget fordi de holder fast i jeg skal være færdig på smertecenter.

Jeg ved ikke hvordan et smertemestrings kursus kan helbrede stress og overbelastningsreaktion.

Men kommunen mener der er en principafgørelse der siger at behandling mhp livskvalitet inddirekte gavner arbejdsevnen, så de har ret til ikke gøre noget ift planlægning af ny reva.

Samtidig melder de ud at ift §7a i retssikkerhedsloven er henvisning til at søge KH en erhvervsrettet foranstaltning.

Dybt frustrerende ikke at kunne gøre noget for hvis jeg får ret i beskæftigelses ankenævnet så vil studiestart være passeret......

Mit hoved kan ikke forstå at jeg har været forlænget på sp pga reva er sandsynlig i et år og så med de samme oplysninger er revalideringsberettiget og så ikke alligevel.

Nogen gode ideer? Nogen der har stødt på princip afgørelser der er til min fordel?

Kan det give bagslag at klage til borgmester?
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat