Se enkelt indlæg
Gammel 02-03-2011, 08:08   #15
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
hvis kommunen ikke har kommet med den endelige afgørelse på standsning af dine sygedagpenge endnu giver det slet ikke mening hvis de ikke tager alle lægestatus med

Men det vides jo ikke før afgørelsen er der

I dine første indlæg havde du meget relevante regler med i dine overvejelser og formoder disse er afgivet som dit partsindlæg.

Det med at kommunen ikke har kigget på alle forlængelses muligheder stiller dig bedre. Har du gjort kommunen opmærksom på det? Forlangt det?

Jeg synes du skulle rykke for afgørelsen og give en kort tidsfrist på 1 til 2 uger og meddele at du betragter det som afslag og så selv vil sende sagen til BAN hvis de ikke til.

Når de ikke har afgjort noget må alle statusser komme med og alle forlængelses muligeder kunne anvendes.

Eks afklaring indtil forlængelse mht revalidering.

Jeg kender ikke til noget med de 3 mdr.

Nu er det ikke aktuelt lige nu fordi du ikke har fået afgørelsen. Men havde du mener jeg stadig som jeg tolker betingelserne for sygedagpenge mulighed for genoptagelse hvis du opfylder forlængelses muligheder og har dagpengeret og jo ikke har været raskmeldt. (derfor kan/skal du ikke ud og optjene ny sygedagpenge periode)

Mvh
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat