Se enkelt indlæg
Gammel 07-04-2017, 13:13   #10
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Når du er på ressourceforløbsydelse, formodentligt i jobafklaringsforløb, og du er på vej i arbejdsprøvning, så tvivler jeg på at kommunen kan finde på bare at standse ydelsen.

Når kommunen sender dig i arbejdsprøvning på 3*3 timer så tyder det på at de anerkender at du har en begrænset arbejdsevne, eller at du skal arbejde dig tilbage til det du kunne tidligere.

Du bør bare være forsigtig ikke at gøre samme fejl som jeg gjorde ved min første sygemelding.
Jeg var bange for at miste jobbet og knoklede derudad og kom op over 30 timer, problemet var bare at det var på bekostning af mit privatliv, ingen kræfter til madlavning, rengøring, bad og andet. Både fritid og weekend gik med at samle energi til næste arbejdsuge, og set i bakspejlet måtte det nødvendigvis gå galt og det gjorde det også.

Du bør være klogere end jeg var og virkelig lytte til kroppen, og sige fra når du mærker at kroppen bare begynder at blive overbelastet.

Derudover bør du også være obs. på at hvis det viser sig at du når en arbejdsevne oppe omkring 18-25 timer effektiv så er det at kommunen kan finde på at raskmelde dig med besked om at du er stationær og skal klare dig på det ordinære arbejdsmarked som selvforsørgende.

Du har forhåbentligt læst om at skrive dagbog?
http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog

Du bør gøre dig selv den tjeneste at skrive en sådan dagbog når du skal i arbejdsprøvning for at "bevise" at du har en hurtig udtrætning.

Det er svært med udtrætningen fordi man ser jo rask ud "udenpå" og folk forstår ikke rigtigt at man ikke orker, for man kunne jo godt i går eller i formiddags.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat