Se enkelt indlæg
Gammel 02-06-2012, 19:23   #18
æbleplukkeren
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 31-05 2012
Indlæg: 21
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
æbleplukkeren er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Papaya Se meddelelser
Nå, på den psykiatriske afdeling jeg var på snakkede de da også med mig selvom jeg fik ekstra seroquel under indlæggelsen ;-)
Men det kunne da godt være man blev opfordret til at modtage seroquel hvis bølgerne gik for højt.
Føj hvor havde jeg været på skideren hvis der ikke var mulighed for at få dæmpet manien med Seroquel.
Den første måneder jeg var på hospitalet fløj alt jeg havde omkring mig rundt i luften !
Tøj, taske, sko, mobiltelefon, pung, briller, gardiner, æbler, hindbærsnitter og bestik.
Det var enormt interessant for mig at se hvordan ting drejede rundt i luften når man kastede dem op i luften og de faldt ned på gulvet.

Den uro hos mig forsvandt kun når jeg fik seroquel, så tak for det!!!
Hej kan godt være at jeg ikke har prøvet længe nok. Men det er virkeligt sygt når man som jeg begynder at cutte i sig selv, så jeg er naturligvis blevet bange for seroquel.

FrkM. hvordan fik du din diagnose? og hvor lang tid gik der? Hvad har du prøvet af medicin udover det du får? Jeg har selv bipolar lidelse 2 men uden medicin endnu men overvejer det, da livet er for kort til at have det dårlig altid.
æbleplukkeren er ikke logget ind   Besvar med citat