Se enkelt indlæg
Gammel 29-11-2015, 21:04   #4
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Ja, når man er gået ned med flaget, så er man ikke meget bevendt, det ved jeg af erfaring.

Hvis det ikke er gjort er du nød til at sætte dig sammen med din hustru og tale om situationen.
Giver hun udtryk for ikke at orke at trække læsset længere ?
Eller er det din egen formodning ?
Hvordan er jeres økonomiske situation ?
Find jeres plan A og en plan B, jeg kan huske at min egen psykolog sagde til mig at vi måtte finde ud af en plan B hvis jeg skulle blive fyret.
Jeg ved at det med skafferen har ligget til mennesket i generationer, men jeg vil tro at din hustru hellere vil have sin mand til at blive rask end en skaffer som ødelægger sig selv.

Jeg forstår ikke rigtigt din kommentar om at lave en forkert beslutning, en forkert beslutning set med mine øjne er en beslutning som forværrer dit helbred, derfor skal du altid tage de rigtige beslutninger første gang.

Ud fra det du skriver om ikke at kunne varetage andre mennesker når du ikke kan varetage dig selv, er jeres udgangspunkt jo nok ikke hvad der skal ske hvis du bliver fyret, det er jo allerede sket, men rettere hvad der kommer til at ske når du stopper.

Stil de forskellige scenarier op, hvad er det værste der kan ske ?
Hvordan håndterer I så situationen ?

Der er godt at du snart skal til arbejdsmedicinsk klinik, så du kan få hjælp til din situation der.

Sidst redigeret af Nørd; 29-11-2015 kl. 21:09.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat