Se enkelt indlæg
Gammel 28-01-2010, 17:35   #27
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Uh, hvor kan jeg godt forstå din panik; men uanset hvad, så skal du have et varsel om stop af sygedagpenge, indsigelsesfrist og en ankefrist på 4 uger, når kommunen stopper dine sygedagpenge, og det har du jo ikke fået, vel?... Ihvert fald ikke sådan som jeg har forstået dit indlæg, så nogen har kludret gevaldigt i det, så jeg ville maile igen, og hjalp det ikke, ville jeg forlange om et møde med chefen for sygepengeafdelingen med det samme!!!

Du skal selvfølgelig medbringe bisidder og optage samtalen på en mobil eller en mp3, uden at fortælle at du optager (det har du lov til), for du har retten på din side, selvom det ikke hjælper dig lige nu og her, hvis du ikke får dine penge her og nu.

Hjælper det heller ikke, er du nødt til at forlange at komme til at tale med borgmesteren; men jeg håber det løser sig for dig inden du er nødt til at gå så langt, for du har altså visse rettigheder og det er sq ikke nok at skrive et eller andet sted om at de nok standser dine sygedagpenge den 31/12; men at der liiiige skal tages stilling om forlængelse i januar???? Alt for uklart!!! Sådan spiller klaveret ikke, for der er visse procedyrer der skal overholdes, og det er de jo ikke blevet i din sag, vel?

Håber du hører noget i morgen ... masser af , for det kan du vist godt bruge!
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat