Se enkelt indlæg
Gammel 21-02-2010, 19:17   #7
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Hej Oraklet

Det glæder mig at se dig herinde igen, efter alt hvad der skete, sikke et justitsmord.

Det er forhøjelse af gammel førtidspension jeg søger, har været på mellemste siden 1998. I forbindelse med ansøgningen bad de mig komme til et møde med kommunens lægekonsulent, bare til samtale, nå men samtalen endte med at han undersøgte mig.

Et par uger senere fik jeg brev der indeholdt hans "vurdering", som gik ud på at jeg på trods af at jeg i 1998 havde 3 diagnoser, og idag har 14, måske femten hvis speciallægens mistanke holder stik, at han ikke mente at min generelle helbredstilstand var væsentligt ændret siden 1998. Med den sidste sætning mener jeg at han rent faktisk afgjorde min ansøgning, han leverede overfor kommunen lige netop det svar de skulle bruge til at give afslag.

Jeg skrev så 4 sider bemærkninger, der gjorde at de ikke gav mig afslag med det samme, men dog ville at jeg skulle til endnu en speciallæge undersøgelse, som jeg så nu har været ved.

Jeg er helt enig når du skriver "En fibermylder diagnose kan næsten altid kun siges "subjektivt" - så det tror jeg ikke du skal være så nervøs for."

Og speciallægen var da også enig med den første reumatolog jeg var ved, at jeg har fibromyalgi. Så både Speciallæge Hans Jacob Haga fra Reumaklinik Danmark, og ledende overlæge Mats Lindberg på Aabenraa sygehus har nu diagnosticeret mig med Fibromylder, hehe jeg kan godt lide det navn

Men om de på kommunen vil tage denne ene sætning, vende den rundt et par gange og så bruge den til at give mig afslag det aner jeg ikke, men er bange for det.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat