Se enkelt indlæg
Gammel 21-02-2010, 11:12   #2
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Hej igen,

Jeg lovede at skrive noget om resultatet af min speciallægeundersøgelse hos Mats Lindberg, jeg fik ganske rigtigt brevet sidste mandag, men har hele denne uge døjet med en voldsom tandpine der resulterede i at jeg fik trækket to tænder ud i fredags.

Speciallægeerklæringen som han har skrevet er på hele 3 A4 sider og skrevet med meget små bogstaver, jeg måtte have brillerne frem for at læse det.

Jeg vil sige at 100% af hvad han skriver er jeg helt enig i, og det er derfor en erklæring der beskriver det som jeg har det.

Han fandt at jeg havde 17/18 triggerpunkter.

Han skriver også at: "Patientens arbejdsevne er efter min mening nedsat." "Tilstanden er formentlig blevet værre siden 1998, idet fibromyalgi smerterne er kommet til."
Han skriver også at min tilstand er stationær.
Han skriver yderligere at han har mistanke om leddegigt, noget som han er den første til at sige.

Dog får han et par ting skrevet på en sådan vis at jeg er bange for at kommunen kan vende det og bruge det mod mig. Bl. a. skriver han:
"Både fibromyalgi, rygsmerter og træthed er dog subjektive tilstande, som vi hverken kan bekræfte eller afkræfte."

Der er ikke noget forkert i det sidste han skriver, da der jo stadig ikke er nogen standard test for Fibromyalgi, og dette er jeg bange for at kommunen kan bruge til at sætte tvivl omkring mit helbred, og derfor give afslag i forhold til min ansøgning om forhøjelse af pensionen.

Desuden foreslår han at der skal tages flere blodprøver, dette kan de måske også sige at de vil vente og se resultaterne af.

Nå, men skulle de give mig afslag vil jeg med det vuns tage fat i fibromyalgi foreningen hvor jeg er medlem og bede dem skrive en udtalelse i forhold til Mats Lindberg's speciallægeerklæring som egentlig 100% giver mig medhold.

Hvad mener i andre.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat