Se enkelt indlæg
Gammel 28-11-2012, 13:31   #25
Stonie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2010
Lokation: Værløse
Alder: 61
Indlæg: 167
Styrke: 14
Stonie er ny på vejen
Cool Nedkogt

Nu har jeg tygget mig igennem "de juridiske svar"

Jeg har fået tilsendt Sambo's Årsopgørelse for 2007-10 (troede det var een opgørelse men det er for 4 år).
Kommunen har ganske vist ment at Sambo's indtægter skulle medregnes. Det skal de, iflg. Ankenævnet IKKE. Det er EFTER Ankenævnets afgørelse at Sambo's årsopgørelse er tilsendt.
Sambo har på INTET tidspunkt givet samtykke til noget som helst. Hun går en stor bue udenom det system.
Det kan godt være at Sambo's oplysninger ligger ved min sag hos kommunen (de burde måske være fjernet efter Ankenævnets afgørelse !), men at de sender opgørelserne til mig er ikke tilladt.
Og det klager jeg over til Borgmesteren.

Sammen med klage over sagsbehandlingen af min klage vedr. forkert vejledning.
Jeg blev nemlig vejledt, som de skal iflg loven, jeg blev bare vejledt til IKKE at søge fordi "Husstandsindtægten ville medføre at jeg ikke ville kunne få §34 Særlig Støtte", altså gik de ud fra Skævvridningsprincippet da de vejledte mig.
Det viste sig senere, ved Ankenævnets afgørelse, at det "princip" kunne de ikke anvende. Altså var jeg blevt forkert vejledt og havde ret til §34 hele tiden.
Så disker IDIOTEN op med et brev hvori der står at jeg ikke har søgt §34 og at kommunen ikke var eller kunne have været klar over at VI have problemer med at betale boligudgifterne !!!
I min klage over den "afgørelse" påpeger jeg netop at det KUN er mig det drejer sig om...
Siden har jeg ikke hørt noget fra ham...
Da det er en hel del penge det drejer sig om har jeg ikke tænkt mig at give op
(ca.1300,-/mnd i næsten 5 år !!!)

Så ryger der en klage afsted vedr. sagsbehandlingen af min FTP sag, hvor jeg har været "bortkommet", hvor aftaler ikke har været overholdt og det faktum at det tog 4 år før bare ordet Arbejdsprøvning kom på bane.
Om arbejdsprøvning var foretaget var et stort element i Nævnets afgørelse da de afslog første gang. Derefter tog det endnu et helt år

Jeg forbereder envidere en klage over Pension der på bedste psykopatiske vis har tvangsgiftet mig med føromtalte Sambo. Jeg har allerede klaget over deres "afgørelse" som jo bare bestod i at vedtage at jeg var/er samlevende !
Efter første klage skulle jeg besvare dumme spørgsmål om madlavning, rengøring og indkøb. Til trods for at intet at dette finder sted i fællesskab "vurderede" de at der var en grad af fællesskab !!! og så blev jeg tvangsgift...
Den klage er nu i Ankenævnet hvor den har ligget trygt og godt i snart 1 år...
I melletiden har jeg set mig nødsaget til at flytte ud af mit dejlige lejemål og har fået tildelt en "Supplementsrum" i bebyggelsen. En 1-værelses på 24 m2
Iøvrigt en lille lejlighed der kunne udnyttes bedst af et ungt menneske eller en studerende...
Jeg har simpelthen ikke råd til at vente længere. De modregner jo otopiske ting jeg ikke får/har glæde af ! Jeg har udgifter som enhver anden enlig, men bliver ydet som om jeg var gift...

Iøvrigt: Jeg behøver vel ikke at henvise til alverdens § i Dataloven & Forvaltningsloven i min klage over de fremsendte Årsopgørelser, vel ?
Og jeg mener at have læst et foreslag der gik på at tage kopier af Sambo's fremsendte årsopgørelser, som bevis. Er det overhovedet tilladt ?
På den anden side, så sender jeg jo beviserne afsted lige i favnen på forbryderen og har intet efterfølgende !!!
__________________
"Du er ikke syg nok til at få Førtidspension"....
"Nej, men det bliver jeg inden jeg er færdig med jer"

Sidst redigeret af Stonie; 28-11-2012 kl. 13:36.
Stonie er ikke logget ind   Besvar med citat