Se enkelt indlæg
Gammel 30-11-2009, 17:47   #103
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser
Hej Heidi

Jeg var mødt personligt op(begge steder), hvis jeg havde det så dårligt over deres urimelige lange ventetid... -selvfølgelig med bisidder, hvis dette er nødvendigt... - desværre er det jo sådan, at mange af vores samarbejdspartnerer skal "hjælpes" lidt/meget igang sommetider(enkelte gange hele tiden).

Held og lykke
Det bliver lidt svært med fagforeningen, har "Det Faglige Hus" og de har kun A-kasse her i Odense, selve fagforeningen - og dermed også socialteamet hvor min sagsbehandler hører under - sidder fysisk i Esbjerg.

Så kan man jo så spørge hvorfor jeg så har en fagforening der ikke fysisk har et kontor der hvor jeg bor... tja... havde HK i 15 år, dem fik jeg nada hjælp af da jeg havde brug for det de andre gange jeg har sygemeldt, der var der heller ikke til at få hjælp selvom man mødte personligt op i Vindegade (hvor de har til huse). Men lige nu kan jeg da godt sidde og bebrejde mig selv over, at jeg har en fagforening der fysisk sidder langt væk

Kommunen? Kan man i det hele taget få et personligt møde med sin sagsbehandler når man bare møder op? Har altid haft det indtryk af, at det her i Odense er noget nær totalt umuligt.

Det er nok også bare mig der skal forsøge at slå lidt koldt vand i blodet og ikke gå så meget i panik bare fordi tingene ikke går efter mit tossede hoved.
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat