Emner: Nordsjælland
Se enkelt indlæg
Gammel 07-09-2008, 10:25   #17
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
Der har været en del om jobcenteret i gribskov, i ugeposten det sidste stykke tid. Chefen er blevet fyret og der er kommet en ny til. Der har slet ikke været styr på det før. Tidsfrister bliver ikke overholdt, det har været umuligt og få fat i de rigtige personer. jeg har også vret ude for jeg ringede og den sagsbehandler jeg skulle have fat ikke var der mere, og INGEN anede hvilken sagbsbehandler jeg så havde fået!!!

Jeg ved jeg ikke er den eneste som har så dårlige erfaringer med gribskov kommune. De har gjort alt galt, hvad de kunne i min sag. Det er DERES skyld sagen har trukket ud, derfor vil JEG ikke miste mine sygedagpenge, når jeg har stået til rådighed hele tiden, overholdt ALLE tidsfrister og aftaler.

jeg har været så tæt på flere gange og gå til lokal avisen eller andre medier. Når sagen er helt afsluttet, så må vi se hvad jeg vælger

Lige nu er jeg for ung til fleksjob, jeg er for syg til et fuldtidsarbejde....jeg hra været i en 2 uger arbejdsprøvning som blev stoppet, er pt. på reva center, hvor det står helt tydeligt at jeg ikke kan arbejde normalt.
hvor længe vil kommunen mon tvinge mig rundt i systemet ?

Jeg har selv taget initiativ til at få taget røngten, som jeg snart skal til.
jeg går til fys en gang om ugen, som jeg selv betaler.
jeg er begyndt med kranio sakral terapi, som jeg selv betaler.
tager medicin hver dag, som jeg selv betaler.
har selv taget initiativ til at komme på smerteklinik, som jeg pt venter på.
har også selv taget initiativ til ny special læge erklæring, da den første var 4 måneder efter jeg blev syg ( ny der næsten gået 2 år).

Hvad mere kan jeg gøre ?
hvornår er det NOK bevis, at jeg ikke kan arbejde 37 timer ?
min læge har skrevet at over en 10 årig periode KAN jeg MÅSKE få det bedre, men det vides ikke. Det skal jeg høre på nu hele tiden men de kan da ikke arbejdsprøve mig i 10 år ?

jeg giver snart op
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat