Se enkelt indlæg
Gammel 10-09-2009, 08:50   #30
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trold Se meddelelser
Hvis du selv har noget på skrift, om de ting som sagsbehandleren ikke vil indhente, så kan du bede om at få det lagt i din sag, men det ved du nok allerede.

Det kunne godt lyde som om din sagsbehandler har gang i en gevaldig rævekage, og hvis det er tilfældet, så er det vigtigt at du ikke underskriver din rp.
Skriv den kun under hvis/når den er korrekt, og du kan kende dig selv i den.

HVIS du oplever, at blive indkaldt til et møde, hvor de vil presse dig til at underskrive den, og du ikke orker dem mere, så kan du skrive "læst, men ikke godkendt" og så dit navn.
Trold, har selv bedt om at få lagt to dokumenter fra Job-linjen i min sag som beviser jeg har gået der OG fået behandling af fysioterapeut og psykolog. Men der står bare intet om, hvad den behandling har indeholdt og hvad den har været for.

Jeg har ligeledes aftalt med hende, at det jeg har fra min tidligere psykiater tilbage fra da jeg var sygemeldt 2005-2006 mailer jeg til hende og får langt i min sag.

Tak for fiffet for RP'en .... jeg er spændt på hvor meget der egentlig står når det kommer til stykket.

Jeg ved ikke om min sagsbehandler er ved at lave rævekage, hun er sådan set sød nok. Har absolut intet i mod hende som person. Jeg har bare et problem med den måde tingene kører på og at ingenting rigtigt sker... og at Odense Kommune åbenbart skal være SÅ enormt firkantede.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Tanja Se meddelelser
Det er arbejdsevnen som afgør, om du kan få et fleksjob, og ikke
absolut diagnosserne.
Du kan måske printe reglerne herom ud, og give din sagsbehandler.

http://www.clh.dk/?id=1474
Tak Tanja
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab

Sidst redigeret af hla72; 10-09-2009 kl. 08:55.
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat